Абон. отдел: (050) 47-38-333,

Часті запитання

Докладніша інформація міститься в Памятке абоненту
Чому у мене на тарифі "до 100 Мбіт/сек" швидкість трохи менша від заявленої?

1. Прийменник «до» означає, що швидкість доступу до мережі Інтернет залежить не тільки від технічних особливостей послуги, що надається Виконавцем, а й від дій третіх операторів зв'язку, організацій та осіб, які управляють сегментами мережі Інтернет, які не належать Виконавцю.

2. Швидкість 100 Мбіт/с є максимально можливою швидкістю передачі інформації по кабелю "кручена пара" в рамках стандарту 100Base-T і досяжна тільки в лабораторних умовах. Визначення "до 100 Мбіт" означає відсутність у межах нашої мережі спеціально встановлених обмежень швидкості передачі від вузла мережі Інтернет до обладнання клієнта. Реально доступна швидкість залежить від продуктивності встановленого у клієнта кінцевого обладнання (комп'ютер та/або роутер).

Як мені призупинити послугу надання інтернет-зв'язку?
1. Послуга може бути припинена на підставі письмової заяви абонента. При собі абонент, на якого оформлений договір, повинен мати документи, що посвідчують особу;
2. «Зупинка» набирає чинності з 1-го числа місяця наступного за поточним;
3. Включення може бути здійснено не раніше 1-го числа другого місяця наступного за поточним та за наявності позитивного балансу;
jpg_3

 

Як мені заплатити за послуги інтернет через Приват24?
Для оплати наших послуг в особистому кабінеті Приват24 Вам потрібно буде зробити таке:

1. Зайти до особистого кабінету Приват24;

2. Вибрати «Всі послуги» – «Комуналка» – «Оплата заборгованості» – «Інтернет»;
3. Ввести адресні дані згідно з договором та натиснути «Далі»;
4. Знайти підприємство «КІОЛ заборгованість» та вибрати послугу, яку Ви оплачуєте, натиснути «Далі»;
5. Ввести свій особовий рахунок, натиснути «Далі».
Що потрібно зробити, щоб підключитись до Вас?
Для підключення Вам необхідно:

Перевірити технічну можливість підключення.
Зателефонувати нам і зробити заявку
Все це Ви можете зробити зараз, зателефонувавши (050) 47-38-333.

Які у Вас тарифні плани?
Тарифні плани у нас різноманітні та відповідають найсучаснішим нормам та стандартам. Ознайомитися з вартістю підключення та тарифними планами можна на нашому сайті.
Чи можу я надалі змінити тарифний план?

Так, звичайно. Це можна зробити в особистому кабінеті. Новий тарифний план набуде чинності моментально.
Майте на увазі, що перехід на деякі тарифи – платний.

Що таке локальна мережа?
Технологія Metro Ethernet, через яку ми здійснюємо підключення, дає можливість нашим Абонентам не лише виходити в мережу Інтернет на дуже високій швидкості, але й користуватися внутрішньомережевими ресурсами на максимально технологічній швидкості — 1 Гбіт/сек. Всі ресурси знаходяться всередині мережі, і для доступу до них вихід Інтернет не потрібний.
У мене не працює інтернет, що робити?

Перевірте індикацію на терміналі. Повинний обов'язково горіти індикатор Link зеленим, він не повинен блимати або горіти червоним. Якщо виявили невідповідність – необхідно зателефонувати до технічної підтримки.

Перевірте, чи підключений кабель мережі до комп'ютера.

Якщо підключення до інтернету здійснюється через wi-fi роутер, необхідно його перезавантажити по живленню (витягнути шнур живлення wi-fi роутера з розетки, почекати 5-10 секунд, потім включити роутер)

Необхідно перевірити налаштування комп'ютера: Перевірте, що підключення по локальній мережі перебуває в стані «підключено» (Для цього необхідно зробити наступне натисніть: Пуск ->Панель управління -> Мережні підключення. Правою кнопкою клацніть на «з'єднання по локальній мережі» - переконайтеся, що воно увімкнено – для WindowsXP;
для Windows 7,8,10 натисніть: Пуск ->Панель керування -> Мережа та інтернет -Центр керування мережами та загальним доступом -> Зміна параметрів адаптера. Правою кнопкою клацніть на «підключення через локальну мережу» - переконайтеся, що воно включене).
Перевірте, чи можете Ви потрапити на сайт до особистого кабінету за адресою 91.200.41.106 (саме так треба набрати у браузері). Якщо сторінка відкрилася, введіть свій логін та пароль, зазначені в договорі, перевірте стан вашого особового рахунку. Якщо стан Вашого особового рахунку є негативним, то його необхідно поповнити.

 

!ОПЛАТА ЗА НАСТУПНИЙ МІСЯЦЬ МАЄ БУТИ ПЕРЕЧИСЛЕНА НА Р/С ТОВ «КІОЛ» У ПЕРЕДОСТАВНІЙ БАНКІВСЬКИЙ ДЕНЬ ПОТОЧНОГО МІСЯЦЯ!